Güvenle Rezerve edin: Esnek iptal şartları ve güvenlik protokolleri
TELEFONLA REZERVASYON
BAĞLI KALIN
Sağlık ve zindelik birbirinden ayrılamaz olduğu için sizi gerçekten İsviçre'ye ait bir şeyler keşfetmeye davet ediyoruz: Zindelik.
Gittiğimiz her yere sürdürülebilirlik standartlarını taşıdığımız için bu standartlar her konaklamada ücretsizdir.
Sıcak bir gülümsemeyi ve gerçek bir karşılamayı paylaşalım. Her birimiz en iyi İsviçre değerlerine sahibiz.
*Zorunlu alan
Rezervasyonu Görüntüle veya Değiştir
Üye fiyatı mevcuttur: Sadakat programımızla katılımcı otellerde %10 oranına varan indirimden yararlanın.
Hoş geldiniz
4,5
34.817 yorum
U, Apr 10, 2025
Yıllarca sizin otelinizde konaklama yapıyorum arkadaşlarıma tavsiye ediyorum herkes çok memnun kalıyor hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ederim
Murat O., Apr 06, 2025
Konum mükemmeldi, yemekler Türk damak tadına uygun ve çeşitliydi. Personel yardımcı ve güler yüzlüydü.
Sukran, Apr 06, 2025
Otel genel olarak temiz ve çalışanlar ilgiliydi. Ancak bu üçüncü kez otelde konaklayışım ve özellikle yemekler berbat durumdaydı. Zehirlenirim diye yemek yemedim. Açık büfe yemek ücreti ödedim ama içeçek ekstraydı. 65 ülke gezdim açık büfede içeceğin ekstra olduğuna ilk defa şahit oldum.Aynı yemekleri 10 ayrı sunuma koymuşlar, kahvaltıda çeşit az ve ekmekler bayattı. Meyve çeşidi önceden çok daha fazlaydı. Yani otel ekonomi yapmaya çalışmış ama kalitesini düşürmüş. 5 gün aç kaldım dışardan yemek yedim..
A. Y., Mar 23, 2025
Merhaba; Otelinizde yaşadığım çok kötü bir deneyimi sizinle paylaşacağım. Otelinizde bu davranışı çok yadırgadım. Otelinizi daha önce de ben ve arkadaşlarım defalarca kullandık. Ama geldiğim gün yaşadığım kırgınlık ve sükûtu hayal çok büyük. Otelinize üç sahura - ezanın okunmasına - 10 dakika kala çok yorgun ve terli bir şekilde yetişebildik. Resepsiyondan su istedik; ve bize yok dediler; ki önlerinde açılmamış pet şişe vardı. Resepsiyon katındaki kafeden su satın almak istedik ve bize kasanın kapandığını ve satamayacaklarını söylediler ve durumumuzu izah etmemize rağmen su vermediler. Resepsiyonun altındaki kat girişinde bavulları karşılayan kapı görevlileri vardı. Onlardan istedik ve gülerek - neredeyse alay ederek - YOK DİYEREK VERMEDİLER. Sonra bir tanesi - kızgınlığımıza / telaşımıza bakarak içeriye gidip bir bardak plastik pet verdi ; 3 kişi birer yudum aldık ve 2. bir pet şişeyi vermediler. Açıkçası kırgınlığımız o kadar derin ki; bir daha otelinizde kesinlikle kalmayacağım. Personelinizin bu kalpsizliği ve merhametsizliği kendiliğinden kaynaklanıyor olamaz; bence sizin politikanızdır. Otelinizden beni türkçe arayıp deneyimimi soran bir hanımefendiye artık umurumda olmadığınız için "Herşey çok iyiydi" dedim. MERHAMET ve Empati dilerim sizler için.
Abdullah, Mar 06, 2025
Çok güzel di
SWISSOTEL MAKKAH’IN EN İYİSİ
20% ORANINA VARAN YIL SONU TEKLİFİ