Kapat
Kapat

Swissôtel Hakkında

Dünyada en tanınan İsviçre markalarından birisi olan Swissôtel Hotels & Resorts, kökleri İsviçre konukseverlik geleneğinde olan tazelik ve zindeliğin alplerin enerjisi ile harmanlandığı çağdaş oteller sunar. Akıllı tasarımı, kaliteli sanatkarlığı ve sürdürülebilirliğe yönelik düşünceli yaklaşımı ile Swissôtel, konuklarına dünyayı gezmeleri, yaşamın gerçek ödüllerinini keşfetmeleri ve “iyi yaşama” fırsatlarını kucaklamaları için iç huzuru verir. Swissôtel markası 1980‘de kuruldu ve bugün Swissôtel The Bosphorus‘te bulunan İstanbul, Singapur‘da bulunan Swissôtel The Stamford ve Moskova‘de bulunan Swissôtel Krasnye Holmy dahil küresel olarak 30‘i aşkın otele sahiptir. Swissôtel, seyahat edenleri 4.500‘i aşkın otel, resort ve rezidans yanında dünya çağında en iyi özel evler arasında bulunan 10.000 evde kendilerini evlerinde hissetmelerine davet eden bir seyahat ve yaşam tarzı grubu olan AccorHotels’in bir parçasıdır.

Swıssôtel'in Tarihçesi

Yalnızca birkaç otelle 1980 yılında kurulan bu girişim, zamanla beş kıtadaki 17 ülkede delüks otellerden oluşan seçkin ve uluslararası üne sahip bir otel zincirine dönüşmüştür.

Basın bültenlerimizi okuyun

30+ Yıllık
Lüks ve Hizmet

Bugün

Bugün

Swissôtel Hotels & Resorts portföyü, geliştirme aşamasındaki veya hizmet halindeki 17 sayısından fazla tesisle 40 ülkede temsil edilmektedir.

2016

2016

2016‘de, dünyanın önde gelen seyahat ve yaşam tarzı grubu olan AccorHotels, Swissôtel Hotels & Resorts dahil FRHI Holdings Ltd’i satın aldı.

2006

2006

Fairmont Hotels & Resorts, Colony Capital ve Kingdom Hotels International tarafından satın alınır. Bu kurumlar, yeni otel grubu olarak FRHI Holdings Limited'ı kurar; bu grubun bünyesinde üç güçlü marka adı yer almaktadır: Fairmont, Raffles ve Swissôtel Hotels & Resorts.

2005

2005

Raffles International, gayrimenkul ve şirket yönetiminde uzmanlaşmış global bir özel yatırım grubu olan Los Angeles merkezli Colony Capital LLC firması tarafından satın alınır.

2001

2001

Singapur merkezli Raffles Holdings Limited, Swissôtel Hotels & Resorts'u satın alır.

1996

1996

Grubun genel merkezi, Zürih kentinden New York'a taşınır.

1990

1990

Nestlé, hisselerini satar ve otel grubu SAirRelations/SAirGroup'un yüzde yüz iştiraki haline gelir.

1980

1980

Swissair ve Nestlé'nin ortak teşebbüsü olan şirket, Geneva kentindeki Hotel Le Président'i alarak ve New York, Bern ve Zürih kentlerinde yeni tesisler için uzun vadeli yönetim sözleşmeleri yaparak ilk otel portföyünü oluşturur.

Swıssôtel Kültürü

"Swissôtel Hotels & Resorts, konuklarına otuz yılı aşkın süredir kişiye özel hizmet ve tam bağlılık sunma geleneğini sürdürmekten gurur duymaktadır."

Lilian Roten, Swissôtel Markasının Müdür Yardımcısı

Swissotel Hotels & Resorts Kültürü

Swissôtel'in hedefi; hizmet sunumu, tasarım zenginliği ve modern İsviçre nitelikleri ile saygı gören, son derece tanınmış bir marka olmaktır. Misyonu, herkesin hizmet beklentilerini karşılamak ve şirketin İsviçre mirasına sadık kalmaktır. Swissôtel bu misyonu Saygı, Dürüstlük, Aidiyet, Emniyet ve Güvenlik değerlerine bağlı kalarak gerçekleştirmektedir.

Hizmet Konsepti

Hizmet Konsepti Swissotel Hotels & Resorts

Swissôtel Hotels & Resorts, son teknoloji olanaklar ve benzersiz yerel karakterle süslenmiş lüks bir tasarıma sahip konaklama imkanı ile hem tatil hem iş amaçlı seyahat edenlere konaklama hizmeti sunar. Hizmet kalitesi, ekibinin sıcaklığı, özeni ve girişimcilik zekası aracılığıyla sergilenir. Her konuğun ihtiyaçları tahmin edilir ve beklentinin ötesinde hizmet verilir; her ayrıntı düşünülür ve önceden hayata geçirilir.

  • Avustralya
  • 1 800 121 043
  • Çin
  • 4001 200 636
  • rance,Metropolitan
  • 00 800 6379 4771
  • Almanya
  • 00 800 6379 4771
  • İsviçre
  • 00 800 6379 4771
  • BirleşikKrallık
  • 00 800 6379 4771
  • HongKong
  • 800 90 8276
  • Hindistan
  • 1800 100 8147
  • Japonya
  • 0120 951 096
  • Singapur
  • 1800 232 5901
  • BirleşikDevletler
  • 1 800 637 9477
  • Kanada
  • 1 800 637 9477
Bağlanıyor...
Bağlanıyor...
×