SWISSÔTEL VITALITY ODAYI SUNAR

Swissotel Vitality Oda
İleri Tüm Haberleri Görüntüleİleri
PDF’i İndirin

Zürih Eki 2016

Swiss yenilikçiliği, çağdaş estetiği ve zindelik hissi, Swissôtel Hotels & Resorts markasını tanımlayan ve misafirlere "keyfine varın" ruhunu aşılayan niteliklerdir. Bugün markamız, misafirlerin bedenlerini, zihinlerini ve ruhlarını yeniden canlandırabilme imkanları bulacakları, modayı belirleyen yepyeni bir konsept olan Vitality Odayı sunmaktadır. Swissotel, Swıssotel Zürih bünyesindeki ilk özel Vitality Odayı sergilemek için Wallpaper* dergisiyle birlikte çalışmaktadır.

Sakin ve şık bir mabet olan Vitality Oda, misafirlere evlerinden uzaktayken zihinsel ve bedensel sağlıklarını koruyabilecekleri ünlü bakım özellikleri sunarken, misafirlerin genel sağlık ve hayat kalitelerine odaklanmasını destekleyen entegre bir yaklaşım olan Swissotel'in son derece tanınmış Vitality Programına dayanmaktadır. Swissotel Vitality Oda, Vitra, Laufen, Dornbracht, Lasvit, NOHrD, Dinesen, Philips, iQAir, Interel ve Krebs gibi aynı fikirde olan birçok ortakla işbirliği yapılarak oluşturulmuştur. Tüm ortaklar, kaliteli zaman algısını desteklemek ve güçlendirmek üzere modern ve özel bir alan oluşturma amacıyla tasarımda sürdürülebilirliği, lüksü, ustalığı ve işlevselliği benimsemiştir.

Swissotel Hotels & Resorts, müdür yardımcısı Lilian Roten bu durumu, "Zinde hissetmek, kaliteli zaman geçirmek için bir prestij ve Swissotel deneyiminin temel taşlarından birisidir. Sağlığın ve refahın pek çok noktasına doğrudan parmak basan yeni Vitality Odamız, marka değerimizin adeta yaşayan bir canlı örneğidir" diye açıklamaktadır.

Odanın iç alanı, Wallpaper dergisinin ödüllü iç alan çekimlerinden sorumlu ünlü Composed ekibi tarafından tasarlanmıştır. "Sağlığı" tanımlayan öne çıkan elementlere sahip oda, temiz ve sakin bir malzeme paleti, yatıştırıcı siyah perdeler, seçkin bir teknoloji ve egzersiz ve dinlenme için özel bir alan sunmaktadır. Geleneksel otel odası düzeni, aydınlatma ve kişisel misafir isteklerine göre ayarlanabilme gibi pek çok özelliğiyle görüş alanını en iyi duruma getirmek ve işlevselliği geliştirmek üzere yeniden oluşturulmuştur. Genel olarak, sakin, rafine ve minimalist bir alan etkisi sunmaktadır.

Misafirlerin üç eğitim modül seçeneğine sahip oldukları "Sağlık Duvarı" gibi birçok olanak ve özellik Vitality Oda için ayrıcalıklı olarak yeniden geliştirilmiştir. Verimli alan kullanımına sahip ve kompakt oda, basit, kendinden açıklamalı ekipmanı ve cyber bisikleti ile misafirlerine misafir odasında özel olarak egzersiz yapabilecekleri verimli bir alan sunmaktadır. Rehidrasyon ve yenilenmeye yönelik içecek büfesi genellikle yerel meyveler ve zengin içerikli yiyeceklerle yapılan enerji deposu Vitality atıştırmalıklar ve içeceklerle doludur.

Ünlü banyosu ve duş özellikleri, yatıştıran ve yenileyen farklı su basıncı veya loş ışıklı aydınlatması ve koku seçenekleriyle misafirlerine bu deneyime adapte olma imkanı sağlamaktadır. Mobilyalara, boyu ayarlanabilir masalar ve çeşitli oturma seçenekleri dahil olmakla birlikte tek renkli GrandDouglas Classic ahşap, odaya doğal bir tema ve heykeltıraş elinden çıkma bir görünüm kazandırmaktadır, bunun yanı sıra, yüksek performanslı hava arıtma sistemi ise özellikle egzersiz yapan misafirlerimiz için faydalı olacaktır. Otel sektöründe bir ilk olan sirkadiyen aydınlatma özelliği, seyahat edenlere jet-lag durumunu veya güneş ışığı eksikliğini aşmaları için yardımcı olan, beyindeki melatonin seviyesini etkileyen ışık değişimine imkan sağlamaktadır.

Swissotel'in sağlığa olan bağlılığı, sadece marka kimliğinin bir unsuru değil aynı zamanda daha büyük bir seyahat akımının parçasıdır. Küresel Sağlık Enstitüsü (Global Wellness Institute) Başkanı ve CEO'su Susie Ellis'e göre "sağlık seyahati, turizmin en hızlı büyüyen sektörüdür" (Future Of European Wellness, Travel, Spa And Beauty). Daha ayrıntılı yapılan araştırmalara göre:

  • Sağlık turizmi, şimdiden pazarda 439 milyar dolarlık bir paya sahiptir ve 2017 yılına kadar 678,5 milyon dolara büyüyeceği düşünülmektedir. (Sorumlu Seyahat Gerekçeleri: 2016 Trendleri ve İstatistikleri)
  • Seyahat danışmanlarının %83'lik kısmı tüketicilerin, seyahat ederken sağlık gezisi ve/veya sağlık ürünlerine ve hizmetlerine ayrıcalıklı olarak ödeme yapacaklarını belirtmektedir (Spafinder Wellness: 2015 State of Wellness Travel Report)
  • Sağlık turizmi gezilerinin %87'si ve harcamaların %84'ü ikincil sağlık seyahatçileri tarafından yapılmakta (gezilerinin bir parçası olarak sağlık deneyimi isteyenler) ve böylece daha geniş bir sağlık turizmi basamağına yatırım yapılmaktadır (Global Spa and Wellness Economy Monitor)

Bayan Roten şunları söylüyor: "Seyahatlerini sadece konaklamadan ziyade yeniden bağlanmak, yenilenmek ve canlanmak için bir yer olarak görmek isteyen seyahatçilerin bu konudaki arzusu giderek artmaktadır. Yeni Vitality Odamız, misafirlerimizin huzurlu ve sağlıklı bir ortamda kendilerini bulacakları eşsiz bir yerdir ve bunun ‘tamamen keyfine varabilirsiniz’.”

 

###

 

Wallpaper* Hakkında
Sürekli olarak zeki işlere imza atan ve son derece etkileyici Wallpaper*, dünyanın en önemli tasarım dergisidir. Wallpaper*, 93 ülkede okuyucu kitlesine ve dünya üzerinde tasarım elitine ulaşmada benzersiz bir başarıya sahiptir. Yılda 12 tema çıkaran, 1,3 milyonun üzerinde Twitter takipçisine ve aylık bir iPad baskısına sahip Wallpaper*, modanın kutsal kitabı olmaktan uluslararası tanınan bir marka olmaya doğru ilerlemiştir. wallpaper.com

Swıssotel'de Vitality Hakkında
Dünyanın her yerindeki misafirlerimiz, genel sağlığa ve yüksek kalite yaşam keyfine odaklanan bir felsefeyi destekleyen markanın Vitality Programı sayesinde hizmetlerin ve ikramların keyfini çıkarabilecekler. 2012 yılında başlatılan Vitality programı, zihinsel ve bedensel sağlığını evde oldukları zamanlardaki gibi yolculuklarında da sürdürmek isteyen seyahatçilerin isteklerinden ilham almıştır. Son zamanlarda Swissotel, dünya çapındaki otellerinde farkındalığı tetiklemek ve seyahat ederken pozitif dengeyi sürdürmeyi sağlayan doğru araçları sunmak üzere tasarlanmış Sürekli Vitality Zindeliği paketlerini satışa sunmuştur. Toplantılarda, menülerde ve gezilerde yerini alan Vitality, Swissotel misafirlerinin doğal enerjisini ve sağlıklı yaşam tarzını zenginleştirmekte ve Swissotel deneyiminin tüm ayrıntılarında görünür olmayı başarmaktadır.

Swıssotel Hakkında
Seyahat edenlerin tam istedikleri konumda bulunan Swissotel Hotels & Resorts, misafirlerine dünyanın en iyi 30 noktasından daha fazla yerde merkezi konaklama fırsatı sunmaktadır, misafirler, bu sayede her destinasyonun en güzel taraflarını keşfetme fırsatı yakalamaktadır. İsviçre'nin sevilen her yönüyle özdeşleşmiş olan marka kökenlerine sadık kalmakta ve gerçek İsviçre konukseverliğini zeki tasarım ve yerel zarafetle başarılı bir şekilde bir araya getirmektedir. Sosyal sorumluluğa tanıdığı öncelikle ve evi olarak benimsediği destinasyonları olumlu yönde etkileyen bağlılık duygusuyla, Swissotel sektöre öncülük eden sürdürülebilirlik standartlarını destekler ve de konuklarına, iş arkadaşlarına ve çevreye eşit derecede saygı gösterir. Tüm bunlar bir araya gelerek, misafirleri otantik Swiss huzuruyla buluşturmaktadır. Dünya üzerindeki 4.000 ve daha fazla otel, tatil köyü ve rezidansta eşsiz deneyimler sunan AccorHotels'in ortağı, birinci sınıf seyahat ve yaşam tarzı grubu ve dijital yenilikçi olan Swissotel, iş ve eğlence seyahatinde olan misafirlerine enerji, tutku ve zindelikle dolup taşan otantik ve yerel bir seyahat deneyimi sunmaktadır. Daha çok bilgi ve rezervasyonlar için, lütfen swissotel.com sitesini ziyaret edin.

Swıssôtel Hotels & Resorts

Swissôtel Hotels & Resorts, ödüllü ve benzersiz bir delüks otel grubu olup ünlü İsviçre konukseverliğini modern tasarım, kişiye özel hizmet, cazibe ve verimlilik ile birleştirmektedir. Popüler kaçamak destinasyonlarında ve şehir merkezlerinde yer alan oteller, iş ve alışveriş bölgelerine rahat ulaşım imkanı sağlamaktadır. Grubun İsviçre mirası sayesinde organizasyon yeteneği, ayrıntılara özen gösterileceği, emniyet ve üstün konuk deneyimi garanti edilmektedir.