FRHI HOTELS & RESORTS PRESTİJLİ J.D. POWER PRESIDENT’S ÖDÜLÜNÜ KAZANDI

FRHI PRESTİJLİ J.D. POWER PRESIDENT’S ÖDÜLÜNÜ KAZANDI
İleri Tüm Haberleri Görüntüleİleri
PDF’i İndirin

Toronto, Şub 2016

Fairmont Hotels & Resorts, Raffles Hotels & Resorts ve Swissôtel Hotels & Resorts lüks markalarının ana şirketi olan FRHI Hotels & Resorts (FRHI), prestijli J.D Power President Ödülünü kazandığını bildirmekten gurur duyar. Böylece FRHI bu övgüyü alan ilk ve tek konaklama şirketi olmayı başarmıştır.

FRHI müdürü ve operasyon şefi Michael Glennie şu sözleri söylemiştir: "J.D Power tarafından bu ödüle layık görülen ilk konaklama şirketi olmaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz. Bize bu ödülü kazandıran şey konuklarımızla duygusal olarak bağ kurabilme yeteneğimiz ve söz verdiğimiz hizmeti sunmamız olmuştur; bunların hepsi dünyanın dört bir yanındaki olağanüstü çalışma arkadaşlarımızın çabaları sayesinde gerçekleşmiştir. Her bir konuğun kalbinde özel bir yer edinmek için çalışan böylesine inanılmaz bir profesyonel kadroya sahip olduğumuz için minnettarız."

J.D Power, performans iyileştirme, sosyal medya ve müşteri memnuniyetiyle ilgili görüş ve çözüm sağlayan küresel bir pazarlama bilgi hizmetleri şirketidir. Şirketin kalitesi ve memnuniyet ölçekleri, kurumsal şirketler tarafından dünya çapında kabul görmüştür ve her yıl milyonlarca tüketicinin geri dönüşleri dikkate alınarak oluşturulmuştur. J.D Power President Ödülü, müşteri ilişkileri, kalite geliştirme, müşteri memnuniyeti ve hizmetin mükemmellik düzeyi alanlarında örnek sonuçlar elde eden şirket ve bireylere gönüllü geri bildirimlere dayalı olarak verilmektedir. J.D Power'ın 40 yıllık tarihinde yalnızca 13 şirket President Ödülünü almayı başarmıştır.

FRHI yönetim kurulu başkan yardımcısı ve insan kaynakları şefi Michelle Crosby, "Tüm markalarımızda anlamlı, otantik ve kişiye özel hizmet vermeye söz verdik; misafirlerimizin de bunun farkında olduğu çok açık." demiştir. "Her bir hizmet etkileşiminde harika misafir deneyimleri yaratmak başarımızın altında yatan nedendir. Bu ödül, bu yönde yaptığımız çalışmaları harika bir şekilde desteklemektedir. Ayrıca meslektaşlarımıza ve kültürümüze olan bağlılığımızı da kanıtlamaktadır; bize göre meslektaşlarımızı en iyi şekilde memnun etmemiz önemlidir. Bu sayede meslektaşlarımız da misafirlerimizi memnun eder."

J.D. Power başkanı Finbarr O'Neill, "FRHI Hotels & Resorts ve markalarının geçtiğimiz on yılda ulaştığı bozulmayan kalite düzeyi herhangi bir sektördeki bir şirket için son derece nadirdir." demiştir. "Bu ödül FRHI'nin müşterilerine ve çalışanlara olan bağlılığını ve kendini devamlı gelişmeye adamışlığını kanıtlamaktadır.

FRHI'yi diğerlerinden ayıran bu son gelişme ayrıca şirketin devamlı olarak yenilik ve iyileşmeye odaklandığını da kanıtlamaktadır. Bu yılın ilerleyen aylarında FRHI üç markası için de duygusal zeka ve kişiye özel hizmetin önemini vurgulayan yeni bir hizmet eğitimi programı başlatacaktır. 18 dilde yapılacak bu yeni program, hizmetin yıl boyunca birinci öncelik olmasını sağlamak amacıyla önemli müşterilerden gelen video tavsiyeleri, meslektaşların kendi hizmet mükemmeliyeti hikayelerini paylaşabileceği bir video portalı ile çevrimiçi olarak ve otelde sürdürülen faaliyetlerin takvimini kapsayacaktır.

FRHI'de müşteri beklentilerini aşan bir bağlılık şirketin DNA'sının bir parçasıdır. Kısa süre önce FRHI ayrıca 2015 Brand Keys Customer Loyalty Engagement Endeksinin Otel (Lüks) kategorisinde müşteri sadakati bakımından en üst sırada yer alan marka olmuştur.

Swıssotel Hotels & Resorts

Swissotel Hotels & Resorts ilk olarak büyük dağları ve eşit yüksek yaşam koşullarıyla bilinen İsviçre ülkesinde kuruldu. Çağdaş İsviçre tarzı ve yerel hayattan ilham alan zarafeti, lüks otellerden hoşlanan, ancak geleneksel odalar yerine modern bir yenilik anlayışını tercih eden iş ve tatil amaçlı konukları kendisine çekmektedir. Seyahat eden kişilerin tam da bulunmak istedikleri yerde konumlanan Swissotel, misafirlerine hem iş hem de alışveriş alanlarına kolay erişim sağlayabilecekleri, şehrin merkezinde konaklama deneyimi sunuyor. Swissotel otelleri, dünyanın dört bir yanında uygun birer konuma sahip olan 30 adet yerde bulunabilir, üstelik dahası da gelecektir. Her bir Swissotel şubesi, konukları için İsviçre sürdürülebilirlik standartlarını uygulamaktadır. Aslında Swissotel'in bir misyonu var: konuklara, ekip üyelerine ve çevreye eşit ölçüde saygılı davranmak. Swissotel; Raffles, Fairmont ve Swissotel markaları altında dünya çapında 110 adet otele sahip önde gelen global otel şirket FRHI Hotels & Resorts'un bir parçasıdır. Ancak Swissotel ne kadar dünya markası haline gelirse gelsin, tıpkı kurulduğu ülkenin kendisi gibi, ruhen küçük kalmaya devam edecektir.