YAŞAMDA KALİTE: SWISSOTEL HOTELS & RESORTS YENİ MARKA VAADİNİ AÇIKLIYOR

Swissotel Yeni Marka Vaadini Açıklıyor
İleri Tüm Haberleri Görüntüleİleri
PDF’i İndirin

Zürih, Kasım 2014

Yeni marka vaadini kutlayan Swissôtel Hotels & Resorts, mükemmel bir gösteriyle konukları, medyayı ve geçenleri şaşırttı. Şehirdeki en uzun binalardan biri olan Swıssotel Zürih binasının ön cephesi, ünlü ışık sanatçısı Gerry Hofstetter imzalı dev boyutlu atmosferik görüntülerle kaplandı. Görüntülerde, Swissotel markasının benzersiz özelliklerini ve görsel kimliğini sembolize eden örnekler vardı.

Fırsat; Swissôtel Hotels & Resorts'un yeni marka vaadini tanıttığı medya ve konuklar için başlangıç vuruşu niteliğindeki bir etkinlik, "Yaşamda Kalite". İsviçre'de doğan ancak günümüzde dünya çapında 31 konumda uluslararası temsil edilen Swissotel markası kalite, güvenilirlik, sürdürülebilirlik ve hakiki misafirperverlik kelimeleriyle eş anlamlıdır. Aslında her yıl 4,6 milyonun üzerinde Swissotel konuğu bu yaklaşıma tanık olmaktadır.

Swissotel Markasının Başkan Vekili Lilian Roten şöyle diyor: "Yaşam kalitesi herkes için farklı bir anlam ifade eder." "Bazıları için aileyle vakit geçirmek, bazıları içinse rahatlatıcı bir atmosferde kendini konforlu hissetmektir. Dünyanın dört bir yanından gelen konuklarımızın yaşam kalitesine çeşitli şekillerde katkıda bulunuyoruz. Yerel olanaklarla birleştirilen modern tasarımımız, sürdürülebilir ve çevre bilincine sahip uygulamalarımız veya doğal ve sağlıklı bir yaşam tarzını destekleyen zindelik programımızla bunu gerçekleştiriyoruz."

"Yaşamda Kalite" vaadi, halihazırda şirket adının mirasıdır. "Swiss", tüm Swissotel konumlarında açık bir şekilde İsviçreliliği temsil eder: Daima konforu ve işlevselliği hatırlatan doğal, benzersiz bir tasarım dili ve malzeme kullanımı. İsviçrelilik, aynı zamanda doğaya ve insanlara değer verme, ekonomik gelişme ve girişimcilik sorumluluğuyla el ele ilerleyerek sürdürülebilirlik gelişimini gerçekleştirmekten sorumlu olma vaadidir. Ayrıca İsviçre elbette egzersiz ve zindelik içgüdüsüdür ve bunu Swissotel portföyündeki tüm otellerde sürdürürken, ürünlerini ve hizmetlerini konuklarına ve onların iyiliğine -fiziksel ve zihinsel zindelik arasında bir denge- uyarlamaktadır. İsimdeki "otel" kısmı, her konuğa geçici bir ev vaat etme ve bu eve misafirperverlik, güvenilirlik ve yerel güzelliklerin eşlik etmesini sağlama anlamına gelir.

Swissotel, dünya çapında kalite yönetimi, çevre yönetimi, sağlık ve güvenlik yönetimi ve gıda güvenliği yönetimi konularında ISO sertifikalıdır. 2013'de, otel şirketi EFQM'nin İş Mükemmelliği Modeline dayanarak "Mükemmelliğiyle Bilinir" seviyesine ulaştı. Konukları ve halkı Swissotel'in uzun dönemli sürdürülebilirlik stratejileri, hedefleri, girişimleri ve sonuçları hakkında bilgilendiren ayrıntılı bir sürdürülebilirlik raporu www.swissotel-sustainability.com adresinden indirilebilir.

Gerry Hofstetter 1999 yılından beri bir ışık sanatçısıdır; 2003 yılından beri ise uluslararası düzeyde tanınmaktadır. Etkileyici ışık enstalasyonlarına sahne olmayan neredeyse hiç bir ünlü yapı kalmamıştır, bunların arasında Zürih'in Grossmünster'i, Berlin'deki Brandenburg Kapısı, Roma'daki Kolezyum ve Arjantin'deki Başkanlık Sarayı vardır. Daha fazla bilgi için lütfen www.hofstetter-marketing.com adresini ziyaret edin.

Swıssôtel Hotels & Resorts

Swissôtel Hotels & Resorts, (www.swissotel.com), ödüllü ve benzersiz bir delüks otel grubu olup ünlü İsviçre konukseverliğini modern tasarım, kişiye özel hizmet, cazibe ve verimlilik ile birleştirmektedir. Popüler kaçamak destinasyonlarında ve şehir merkezlerinde yer alan Swissotel lokasyonları, iş ve alışveriş bölgelerine rahat ulaşım imkanı sağlamaktadır. Grubun çağdaş İsviçre tarzı ve yerel hayattan ilham alan zarafeti, lüks otellerden hoşlanan, ancak geleneksel odalar yerine modern bir yenilik anlayışını tercih eden iş ve tatil amaçlı konukları kendisine çekmektedir.

Swissotel; Raffles, Fairmont ve Swissotel markaları altında dünya çapında otellere ve tesislere sahip önde gelen global otel şirket FRHI Hotels & Resorts'un bir parçasıdır.